Denna lilla rätt åt jag och min moster efter ett träningspass. Precis lagom litet efter att man druckit sig mätt på en flaska vatten. Det är ett halvt färskt fikon men feta som jag värmt lite i micron och därefter strött över valnötter och ringlat över lite honung.
Visar inlägg med etikett -fetaost. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett -fetaost. Visa alla inlägg
torsdag 11 oktober 2018
tisdag 9 maj 2017
Fetaostsallad
En fräsch somrig sallad.
Ingredienser:50 g blandsallad
10 cocktailtomater
150 g fetaost
1/2 gurka
Balsamico
Gör så här:
Skär allt i bitar och lägg upp snyggt. Häll över balsamico.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


