Visar inlägg med etikett -fetaost. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett -fetaost. Visa alla inlägg

torsdag 11 oktober 2018

Liten fikonrätt

Denna lilla rätt åt jag och min moster efter ett träningspass. Precis lagom litet efter att man druckit sig mätt på en flaska vatten. Det är ett halvt färskt fikon men feta som jag värmt lite i micron och därefter strött över valnötter och ringlat över lite honung. 

tisdag 9 maj 2017

Fetaostsallad

En fräsch somrig sallad.
Ingredienser:
50 g blandsallad
10 cocktailtomater
150 g fetaost
1/2 gurka
Balsamico

Gör så här:
Skär allt i bitar och lägg upp snyggt. Häll över balsamico.