Kycklinginnerfilén bryntes först lite lätt och sedan hällde jag på en halv burk kokosmjölk så fick de koka i denna till de blev klara. Kryddat med salt, svartpeppar och curry. När den kokat klart hade all vätska försvunnit men kycklingen var fortfarande saftig.

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar